Mr. Muppen Muppsson

2011-01-20 | 16:29:19
Gutten aftärmidagh på er!
och jag är nog egentligen född i tyskland , eftersom att jag är så grymt grym på tyska!

Men i vilket fall, tjingeling på er! Skolan idag var faktiskt ganska kul, eller aah, så rolig som skolan kan bli antar jag... ;) Orkar inte rabbla upp allt vi gjorde, men flum hade vi! ;d Och sen så verkar alla lite små kära i mig och Alice, bara för att alla ger oss godis... :3 , Jaa, jobbigt att va populär vettu, haha!

Men gud, asså jag orkar verkligen inte va seriös nu! Det får bli att sånt här mupp-inlägg, ni vet, som man bara måste få ur sig ibland?
Ska i alla fall snart äta, och sen åka till stallet och rida Max. <3

Men ååh, jag pallar inte, haha, så auf wider senh era små gullefjun!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback