Like a shooting star

2011-01-14 | 06:52:03
Första ridninger för i år igår, och jag red Max! <3 , Vi hade dressyr, och vi skulle typ göra skänkelvikningar, och ur skänkelvikningen skulle vi göra framdelsvändning. Haha, och det gick väl lite sisådär... Men ibland gick han faktikst jättefint, lyssande jättebra och allt! Men vissa stunder va han inte med han inte överhuvudtaget, haha, men det kan ju vart för att hans gryyymt trötta ryttare var ute och cyklade lite... 8)
Men som sagt, duktig var han ändå! :) <3


Finaste, kommer alltid att älska dig! <3

Skrev ju i ett tidigare inlägg att jag kanske är tvungen att sluta. Och nu blir det nog så också, att jag slutar rida och bara är skötare. Det fanns två andra grupper som jag skulle kunna byta till, men det är ju det att vi byter träningstider hela tiden, (med fotbollen), beroende på om det är på vintern eller sommarn, så det blir så jobbigt att byta grupp varje termin... :/ Så jag tror jag bara ska vara skötare. :) För jag kan bara inte lämna Max, fy fan asså.. <3
Meeeeen, inget är helt bestämt än, men troligtvis blir så. :)

Men i alla fall, idag är det fredag, och fredagar är ju en av favorit dagarna, haha! :3 Grymt skönt att sluta tidigt idag! :d
+ att det bara är 3 dagar tills jag och Vivian Dao fyller ååååår, haha! 8D

Ska ner och käka frukost nu, ses senare antar jag! :)
HANNA

GRATTIS i förskott :D <3

2011-01-14 @ 08:13:08
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback