Learning how to dance the rain

2011-01-16 | 09:35:42
Take That - The Flood

Helt kär i den här låten! Vet inte varför, men jag tycker den är grymt bra! Sån härlig känsla i låten, och jaa... jag bara älskar den! :') <3 Robbie Williams har en så grymt bra sångröst så det är sjukt asså! Och så är han ju ganska snygg också, fast på ett fult sätt, haha, om ni fattar? :3



Men nog om det. För nu ska jag snart börja göra mig i ordning för att sen dra vidare till Duve. Brorsan har innebandy match, så då ska jag följa med och kolla, i stället för att sitta här och uggla hela dagen, haha! ;)
Sen får vi väl se vad som händer efter det, skulle ju vara kul att hitta på nåt roligt på sin sista dag som 13-åring, haha! ^^ , Så det kanske blir o hänka med nån kompis, får väl se vem jag får tag i, hehe... ;)

Annars får ni ha det så bra så länge, så ses vi! :)
HANNA

Vi måste va nån dag! :D om du vill? :)

Och damptown! :D <3

2011-01-16 @ 13:35:32
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback