Låg nivå

2011-01-28 | 06:55:12
Just nu känner jag att min blogg börjar bli riktigt tråkig, haha... x3 , Men så blir det när man inte hinner blogga lika ofta på vardagarna. Så det finns väl inte så mycket att göra åt antar jag. Ni får helt enkelt stå ut, haha! ;)

Igår i alla fall, så åkte jag tidigare till stallet för att det var skötarmöte. Sen runt sju så var det dags för våran ridgrupp att rida, och vi hade bommar. Det blev nåt fel med ridlistorna, för jag skulle ju egentligen haft Sune, som jag hade förra gången. Men när jag skulle gå in och kryssa i mig på listan, så stog det Max istället! :3 Så jag fick rida min lilla bäbis i alla fall! :d <3 


Bild på Max från förra året, <3

Men som sagt, vi hade ju bommar. Karin va sjuk, så vi hade en "vikarie" , eller vad man ska säga, så det blev inte så hårt ridpass... Haha, och efteråt så gjorde Max en riktigt typsikt "Max-grej"! Han tog upp ena bakbenet och kliade sig bakom örat som en hund, medans jag satt på! Haha, alltid samma sak! x3 ♥

Men i vilket fall som helst, så har jag lovat Ida en bildbomb på hästarna snart, och det kanske kommer på lördag, om jag tar med mig kameran till stallet och fotar! :)

Nu ska jag snart käka frukost, men innan det vill jag bara påminna om Frågestunden, som jag vill ha in mer roliga frågor till!! :D
Och sen kan ni fortfarande rösta på min bild i fototävlingen, där jag är i final! :) För att rösta på min bild, skriv en kommentar till det -->här<-- inlägget, (klicka på länken). Min bild är Nr. 4, för er som vill rösta på den! :3

Men nu ropar dom nere från köket, så måste väl kila... ;) 
Hej så länge!
NATTIS

ha-ha, din polle är så söt så! :3 , <3

2011-01-28 @ 21:01:50
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback