Judit och Judit, mina älskade... <3

2011-01-31 | 14:56:59
Fick en kommentar nyss från Com Hem , (dom som gör Judit och Judit reklamerna), och i den stod det att det hade kommit ut en helt ny Judit och Judit reklam!! :'D
För alla ni , (särskilt Nattis), borde ju veta att jag är väldens största Judit och Judit fan! :3

Men bara för att youtube och blogg.se är dum i huvudet, så går det inte att ladda upp klipp på bloggen! :( ,
Nån annan som har så, och kan berätta hur man gör så att det funkar igen?

Men om ni vill se den, så sök på: "Snabbt, stabilt och jättejättebra" på youtube! :)
Nya favorit låten! <3



UPPDATE: Louise kommenterade och sa hur man skulle göra för att ladda upp videoklipp, så här har ni det! :)
TACK SÅ MYCKET LOUISE! <3
rebecka

Hej! skulle du kunna hjälpa mej med en header till min blogg ? Tack på förhand! kram

2011-01-31 @ 16:14:19
URL: http://permestamrebecka.blogg.se/
louise-

helt stört, det här med youtube.

men det finns tre boxar att kryssa i efter man har tryckt bädda in. Det står : Inkludera liknande videoklipp, aktivera avancerad sekretess läge, och använd gammal inbäddnings kod. Tryck i 'använd gammal inbäddnings kod*, så ska du se att det funkar igen.



Kram

2011-01-31 @ 16:19:29
URL: http://louweegee.blogg.se/
NATTIS

det är helskumt för mig också! :'o<3

& ja, jag älskar dom också, våra älsklingar ♥

ha-ha, älskar dig också såklart esme! :3

2011-01-31 @ 21:29:27
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback