Innebandy DM

2011-01-24 | 14:51:56
Kom hem från Duve för ett tag sen, efter att ha kört skol DM i innebandy. OCH VI KÖTTA PÅ SOM FAN! 8D , eller aah... typ i alla fall... :3
Förlorade första mot Tallås med... hehe, knappt så man vågar avslöja... med 7-0... (a)
Fast mot Söder körde vi faktiskt lika, 4-4! :D Och jag gjorde mååål... :3

För att vara mina första riktiga innebandy matcher någonsin, så gick det faktiskt ganska bra, :) Och den sista matchen va så grymt rolig att köra! Dels för att det var mer jämna lag, hehe... Och sen så hade vi grymt spel då också! :)
Faaaast.... att vinna fotbolls DM ger ju lite mer status, eftersom att fotboll är mycket bättre än innebandy, haha! 8D

Och ja, nu sitter jag här och har ont i huvudet. Kommer nog inte hitta på så mycket annat under dan, utan det blir nog redigera bilder från igår och lite sånt... ;)
Fast nu ska jag ner o kolla om några fåglar kommit för att stanna på lunch vi våran frö-grej, haha! 8D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback