Indien III

2011-01-17 | 20:06:50

Bilden är bara för att visa hur det såg ut i vårat kokosnöts-hus, där vi bodde första veckan. Inte det lyxigaste precis, och särskilt inte med alla kackerlackor och grodor, haha, men det dög väl... 8)


Grodor som den här hade vi flera stycken på besök nästan varje kvälll... Myyyyys säger jag bara, haha! 8D 
Faaaaast.... kanske inte.


Grymt söt katt som bodde på hotellet. :3 , Här satt han utanför våran dörr en dag och jamade som bara den. För han sprang nämnligen runt och jamade hela tiden! :s , Vet inte varför, för han var inte alls skabbig eller så, inte smal eller nånting, så han fick ju bra med mat och verkade må bra. Så jag undrar vad det var med honom... :/ <3





Några skolbarn vi åkte förbi på väg till nån marknad, :)



Grymt höga o läskiga klippor! :o Det var massa som typ utmanade varandra och klättrade upp där! :s


Liten del av marknaden i Arambol, om jag inte minns helt fel..? ;)



Haha, här gjorde vi ju bort oss lite... För när vi åkte hem från marknaden, så svängde vi förbi ett sånt här jättestort träd, ni vet typ sånna som är med i Avatar? :3 , Det va fett coolt, synd bara att man inte kunde få med allt på bild...
Men i vilket fall; våran chaufför svingade sig i dom här lijanerna som hängde ner, och då ville vi också prova och det va fett kul! 8D , Ända tills det kom en farbror och sa att trädet var heligt och att man inte fick röra det... :$ , Haha, nååågot pinsamt sådär... (a) , x3



Asså guud, vet ni hur tråkigt det var att åka bil i 5 timmar? -.-' , Men det var ganska coolt sen när vi lixom kom in i djungeln och så... :3 , Så när vi stannade för att köpa lite chips och sånt vid en "kiosk" mitt ute i ingenstans, så stannade jag och fotade en moppe som åkte förbi, haha... 8)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Och med den bilden får jag nog avsluta denna omgångens bildbomb. :) För nu ska jag avsluta födelsedagen med lite tårta och handbolls VM! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback