Första januari tvåtusenelva!

2011-01-01 | 12:38:33
Bild från igår. Knappt så att jag vågade ladda upp den, haha, för alla fyrverkeri-bilder blev bara piss! Men bara för att det är nytt år och allt, så fick ni se en ändå, hehe... ;)

Jepp, första januari 2011 nudå. Känns helt strange att man ska börja skriva 2011, när man nästan precis har vant sig vid 2010, haha! 
Men aah, tror nog att 2011 kommer bli ett toppen år! :d , Eller aah, det får man ju i alla fall hoppas på... ^^

Den här dagen har än så länge inte erbjudit något speciellt, och just nu ser det inte ut att bli roligare heller, haha... Men vem vet, jag kanske snappar upp nån trevlig person att vara med, hehe.. :)
Men innan det, måste jag i alla fall sätta igång med läxorna! Fick ju med mig massa jobb hem, eftersom vi åkte iväg till Indien, och nu har jag bara matten kvar. Så jag tänkte att om jag blir klar med den snabbt, så har jag hela lovet fritt från läxor sen, mahha... 8D

Och by the way, så ska vi börja göra i ordning mitt nya rum snart! :3 , Kommer få pappas nuvarande arbetsrum, och där finns det både egen toalett och egen ingång... Hihi, det gillas! (a) Så håller på att leta tapeter, och tror jag har hittat en ganska fin, som jag ska ha som fondvägg... :3 , Om ni ville veta, haha!

Men nu måste jag verkligen slå upp matte boken, så vi hörs väl! :)
PEACE.

ps:/Jag blir 14 om sjutton dagar, hehe... :3 Bara så ni vet... (a)
HANNA

Grattis i förskott! :D

2011-01-01 @ 14:19:12
URL: http://hannahale.blogg.se/
Mattis

På mig får du det, men jag vet inte hur Ellen vill ha det ^^

2011-01-02 @ 10:08:05
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/
NORA

SV: Haha det fanns faktiskt en grön men den var jag inte så haj på om man säger så haha ;) Nu blev det krångligt! Men jo jag tycker nog den bruna jag med, för den passar sen till sommaren också :)

2011-01-02 @ 18:10:47
URL: http://noraamikai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback