Duveholmshallen

2011-01-16 | 15:54:36
Där har jag tillbringat största delen av min dag! Har roat mig med att kolla på innebandy, vilket är ganska bra underhållning om ni frågar mig, haha.. :) , Skulle först bara kolla på lillebrors match, men sen blev det en match till... och ytterligare en match till. Fick lite sällskap sen också, utav Fanny och Moa och Sofi. :) Det höll på att bli en fjärde match också, men det orkade jag inte med, haha, min bakdel klarar inte av att sitta still på en hård plaststol en hel dag så... ;)

Har precis varit ute med hunden i detta härliga väder, fast nä, härligt är nog inte det rätta ordet, haha! Men ute var vi i alla fall, och nu sitter jag här och vet faktiskt inte vad jag ska hitta på! :) Kanske blir att nörda Sims. Fast jag känner mig faktiskt ganska bak-sugen, och jag har hittat ett recept på ett par muffins som verkar hur gott som helst! :3 , Fast det beror på om vi har alla ingredienser, annars får det vara. För jag tänker inte gå äääääända till Tempo för att köpa, haha! Så lat är jag! :)
Men ja, vi får väl se hur det blir!

Kommer nog slänga in lite fler bilder från Indien snart också, men ni kan få ett smak prov från den senaste redigeringen så länge. :)



Nej, nu ska jag inte sitta här och häcka någe mer, så see you later aligater, haha! 8D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback