Cupcakes

2011-01-30 | 19:57:09


Dom här underbara har jag precis skapat! :3 , Haha, erkänn att dom ser ganska goda ut? (a) , Även fast dom blev lite failade och kanske inte världens snyggaste, så är det ju ändå insidan som räknas, eller hur? :3
Och eftersom jag älskar Nutella typ såååååhääääära mycket, så passar dom mig alldeles utmärkt! Ska jag vara ärlig så har jag faktiskt inte hunnit smaka dom än, men det skulle ju sitta fint med en till Solsidan, som börjar om några minuter! ;)

På tal om ingenting, så förlorade Sverige med 23-24... Så grymt surt, och domarn sög så inåta! Gubbarna förtjänade verkligen en medalj, så grymt bra som dom har spelat det här VM:et. Men nästa gång så blir guld! :D
Frankrike vann finalen mot Danmark sen, för er som inte visste det... :)

Men nu är det bara 5 minuter kvar till kvällens underhållning, alltså Solsidan, så ska väl pallra mig neråt då... ;)
GOOD BAJS! :3
elise

de ser grymt goda ut ju !! <3

2011-01-31 @ 19:56:35
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback