22 januari

2011-01-22 | 09:06:33
Morsning korsning!
Idag är det tema träning som gäller! Men jag får inte vara med... Har ont i halsen och är täppt i näsan och massor... Lite trist så där, ganska taggad blir man ju inför nånting så roligt. :3 Men jag får väl nöja mig med att sitta och titta på från åskådar plats. Fanny kommer förbi och plockar upp mig om cirkus en och en halv timme, och sen bär det av till Valmotorp! 
Och sen ikväll så blir det besök av familjen Sjöö. :) Va ett tag sen kan man säga, men nu är vi igång igen, haha! ;) 

Grymt gammal bild på mig och Felicia från 2007 tror jag det va. Haha, gud så små vi va! x3 Och gud så jag såg ut! , Men Felicia är söt! ;)


Aja, kort inlägg, men dagen har precis börjat, så det lär nog bli fler... :)
Ska ner och få i mig lite frukost nu, så tjingeling!
Felicia

haha vad snygga vi är ! :D (y) <3

2011-01-22 @ 14:36:18
URL: http://feliceamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback