Två tänder fattigare

2011-12-08 | 18:47:45

Jag vet, ibland får verkligen jag till det på söthetsfronten! Eller nåt sånt...

Sitter här med två stora hål i munnen. Dom här hålen gör att jag inte har fått äta någonting på halva dagen, så jag börjar bli skapligt hungrig just nu. Ont gör det också, fast bara lite grand. I hålen alltså. I dom här hålen satt det förut två av mina tänder. Kan säga er att det tog en himla massa tid innan dom ville komma ut, men nu så är dom borta! Ska ta ut en till nästa vecka, och sen en till efter det. Tagga tandställning, woho! Nej men man får väl hoppas att det blir bra efteråt i alla fall... Det är ju bara ett år av mitt förhoppningsvis långa liv som jag ska ha stålpinnar och skit i munnen, så jag överlever väl antar jag! :)

Och sen måste jag bara berätta att man känner sig som en fisk när man har bedövning i halva munnen. Man känner sig nästan lika vacker som på bilderna ovanför! Men bara nästan...

Jo men ja det var väl det jag hade att säga just nu! Kul för er att höra om mina hål i munnen, right? ;)
Nej men ha det bra!

Emmy (whitesnowman)

Jag minns när jag kom in en varm sommardag & utan förvarning började de spruta in bedövning i min mun. Fett äckligt :'(

2011-12-08 @ 21:13:43
URL: http://eeemmylam.blogg.se/
Danno- Foto & Vardag

Har gjort samma sak här i somras, inte så trevligt en j'kla värk, men har nu också tandställning:) hålen har nästan gått fast också!

2011-12-09 @ 22:09:33
URL: http://xdanno.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback