Pissväder

2011-12-17 | 15:08:20


Bild från i våras någon gång.

Vädret utanför är ungefär lika grått som på bilden här ovanför. Kallt och blött och mörkt är det ute också. Kan inte det här slaskandet övergå till stora feta snöflingor istället, pretty please? När till och med hunden (som annars älskar oväder och rusk) går och skakar på sig var och varannan meter när man är ute och går, då är det illa!

I vilket fall som helst så har jag i alla fall varit nere på stan i det här äckel vädret. Fast sällskapet som bestod av Fanny, Isabelle och Maja gjorde det ju mycket roligare! :) Lite julklappshandel stod på schemat, och nu har jag nästan alla julklappar klara! Och det är väl tur det, för det är ju bara en endaste vecka kvar till julafton! Gud vad fort den här månaden har gått alltså! Sen gäller det bara att slå in alla julklappar lite snyggt och gulligt också, men det är ju nästan det som är det roligaste! :D

Sen ska jag hinna med att baka chocolate chip cookies idag också! Blir nog bra det. :)

Vad har ni för er denna lördag? Snöar det hos er eller har ni lika äckligt väder som oss här i lilla K-holm?
felicia

har du gjort din header själv? jättefin!

2011-12-17 @ 16:33:33
URL: http://filluxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback