Ny bakgrund och sånt

2011-12-09 | 14:47:00
Och för er som har missat det, så har jag ju gjort om lite här på bloggen! Inte alls mycket, bara bytt ut bakgrunden och lite sånt. Har fortfarande kvar samma header som jag haft ganska länge nu, men jag tycker om den på nåt sätt, haha... :] Men ska nog ändå försöka få till någon bättre eller så, men det gör jag när jag får mera tid och ork! ;)
Vet inte om den här designen är lite för röd och gullig eller vad man ska säga, men det är ju ändå snart jul, så det får väl vara såhär, haha! :)

För er som inte ser någon skillnad: klicka på F5.

Nu ska jag nörda Sims och bara ta det lugnt. Blev helt slut efter idrotten idag, fy fan vad jobbigt det va! Märks att man inte tränat på ett tag kan jag säga! Tagga beep-test nästa vecka också...

Nej men ja, The Sims var det ja! ;)
Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback