Nu när allting e grönt

2011-12-28 | 19:26:29

Bild från Google

Jason ska tydligen vara i stan. I vårat lilla Katthult, K-holm, Katrineholm. Fattar ni att jag har missat en av dom största chanserna någonsin att få träffa honom? Fattar ni hur sjukt jäkla fett det skulle vara att få träffa the King of the Kings?!

Om jag är ledsen över att inte fått träffa honom när jag väl haft chansen?
Nej inte ett dugg... Jag bara ligger här på golvet och storbölar för att jag har missat honom!

Okej, där överdrev jag lite... Eller ganska mycket faktiskt. Men shit, fattar ni att jag sumpade värsta alltihopa?! Lite avundsjuk på er som stött på honom på stan, shit vad jag skulle vilja vara i era skor då alltså! ♥

Aja, medans jag sitter här och deppar över detta så får ni några fina Timbuktu-låtar. Lyssna och njut för fan, för detta är musik! ♥




josefine asker

hahaha.. och vet du vem han bor hos? jo, mig (a)

2011-12-29 @ 08:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback