Man vet att det är dagen före julafton...

2011-12-23 | 12:28:58
... när man har slagit in alla sina julklappar och bara längtar efter att få lägga dom under granen! Och ja, jag censurerade texten på paketen, för jag vet ju att min familj läser min blogg, haha, så den gubben går inte! ;)


... när man inser att det bara är en enda lucka kvar i chokladkalendern! Disaster!



... när huset fylls med massor av härlig julmusik på högsta volym hela dagen så att man kan texterna utantill tillslut.


... när man sitter och tittar på gammla inspelade julfilmer på VHS hela dagen, bara för att få tiden att gå liksom... Dessutom så är ju Musse Piggs Julsaga en av dom bästa julfilmerna någonsin, så man ska väl inte klaga!


... när man blir helt galen bara för att dagen går så sjuuuuukt himla långsamt och för att man önskar att imorgon skulle kunna ta och skynda sig lite! Tillslut blir man så galen så att man tror att man är värsta ninjan och helt plötsligt börjar man att slå in sig själv som en julklapp! Tillslut kommer man ju knappt ihåg vad man heter! Ja, ni ser ju på dom sjukt graciösa bilderna precis ovanför hur det kan gå...


Så med detta sagt har jag kommit fram till att den 23 december är den mest långtråkiga och sega och farliga (med tanke på hur knäpp man kan bli) och mest irreterande dagen på hela året!
Nej men vaddå, jag längtar inte alls tills imorgon, hur kan ni får för er något sånt? :3
Mamma Nilla

hahaha..Du är ju bara helt underbar...och knäpp....och har jag sagt underbar?? Älskar dig!

2011-12-23 @ 13:10:29
Beatrice Jakobsson (foto)

nu är tävlingen klar, är det din bild som syns i min blogg? ni alla hade helt otroliga bilder. Ni missar inte tävlingen imorgon? :)

2011-12-23 @ 16:22:14
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback