Kvällsunderhållning

2011-12-23 | 18:02:43

Bild från Google.

Denna uppesittarkväll spenderas framför tvn och Narnia. (kärlek till den filmen! ♥) Lägger man på lite tacos till middag så blir det ju en perfekt kväll, sådär några timmar innan vi går över på den 24 december. Resten av kvällen kommer det säkert fler filmer som man kan glo på, om jag inte hinner somna innan dess vill säga, haha! Är redan super trött, och klockan är ju bara 18:00! Hur ska jag klara det här?!
Aja, vi får väl se hur länge jag håller mig vaken. Gärna så länge som möjligt, så att natten blir kort så att morgon dagen kommer snabbare, haha! :3 Känner mig som ett litet barn, hoho!

Vad har ni för er denna kväll före dopparedan? ;)
Felicia (foto & vardag) ♥

sv: hihi ja!

okej, så fin han var! min morbror har också en beardedcollie, fast hon är inte klippt (än). ;)

2011-12-23 @ 18:11:59
URL: http://brightmoments.blogg.se/
Beatrice Jakobsson (foto)

sv. lungt :D

2011-12-23 @ 20:52:48
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback