Julvecka

2011-12-19 | 17:00:54
Gud vad jag älskar när det ser ut så här utanför fönstret! Har aldrig varit så där jätteförtjust i snö, men nu tycker jag det är helt underbart fin, haha! :3 Super härligt att gå ut när det ligger en decimeter snö på varenda trädgren, varenda stålpe, vartenda staket... Snö är typ ganska jättefint helt enkelt! :)

Vad tycker ni om snön? Men kanske för det första: har ni fått någon snö där ni bor?

Annars så har dagen varit riktigt soft! Första dagen på julveckan, och det ska bli så himla skönt med jullov på torsdag! Helt sjukt egentligen att vi slutar två dagar innan julafton! Inte okej om ni frågar mig! Men som sagt, dagen var i alla fall soft, med endast två lektioner, som gjorde att vi fick sluta redan vid ett.

Om fem minuter börjar Greys Anatomy, så ska försöka ta mig ner till soffan där nere. ;)
Ha det bra! ♥
Det bryr sig väl ingen om??

Japp, det är typ 1 decimeter där jag bor :D

2011-12-19 @ 17:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback