Julklappshandling

2011-12-10 | 19:36:06


Idag har jag varit med la familia till Norrköping för att inhandla lite julklappar! Riktigt mysigt, man får värsta julkänslan av att handla julklappar ju, haha! :3 Skulle ju kännas ännu bättre om regnet byttes ut mot snö, men den kommer väl såsmoningom... Den lilla snö som var har nu smält bort, meeeeeen som sagt, får väl hoppas att det kommer mera! ;) Nu har jag bara några julklappar kvar att handla, sen är jag redo inför julafton! Det gäller ju bara att slå in alla paketen också, och jag kan väl inte säga att jag är världsbäst på just det här med papper och paketsnöre. Egentligen är jag ganska urusel på att slå in paket, men det är väl insidan av julklappen som räknas, haha? ;)

Snart så bilr det soffsittande framför tvn med godis och sånt. Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback