Joey och Kita

2011-12-25 | 18:36:21








Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5,6 SP DI VC USD

Hej på er och hoppas ni har det bra! :)
Här har ni några bilder som jag fotade i början av december. Har inte kunnat lägga upp dom förän nu, eftersom två av bilderna blev julklappar till en av hundarnas ägare. Mitt första "fotojobb" och både jag och "kunden" blev nöjda med bilderna, så det var ju toppen! :D
Joey är hunden på dom första bilderna och Kita på dom tre sista. Dom är ju så söta dom där hundarna alltså, haha! :')

Idag har jag i alla fall varit och julfikat hos några vänner i Valla. Alltid lika mysigt! :) Just nu sitter jag och kollar på den fjärde Harry Potter filmen som går på tv och senare ikväll blir det spel med familjen, haha! ;)

Vad har ni haft för er denna juldag? :)
Alinas foto

vilka sötnosar! :)

2011-12-26 @ 11:57:31
URL: http://alinasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback