Hearts of december

2011-12-12 | 16:39:17



Bilder från min We♥It

Här har ni månadens We♥It bilder! Längtar tills det kommer massor med snö så man kan gå ut och fota massor med mysiga vinter bilder! Har nästan inga vinter- eller julbilder om jag tänker efter! Så den här vintern ska jag fota som en galning, mahha! Fast det brukar jag ju i och för sig göra nästan hela tiden ändå, hehe... Men ja, här ovanför ser ni i alla fall några riktigt härliga inspirationsbilder! :)

Glöm inte att ni kan följa vi på We♥It också! :) Klicka bara på någon av länkarna i det här inlägget eller klicka på ikonen i menyn för att komma till min sida! :)

Isabelle

svar: Tack tack :D<3

Jaaaaaaaa , typ meeeeeg länge sen ju :( måste ta tag i det där ;D vi kanske skulle baka choklad kakor med grovhackad choklad? fortfarande lika kul (a)

2011-12-12 @ 16:49:52
URL: http://isabellecambra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback