Chocolate chip cookies

2011-12-17 | 18:33:45



Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Dom här gjorde jag nu på kvällen! Efter mycket kladd och slit så lyckades jag få in dom i ugnen tillslut. Men då fick vi ju strömavbrott precis så jag fick lite smått panik för hur mina stackars kakor skulle klara sig! Men dom kämpade sig igenom hela proceduren och blev faktiskt riktigt goda! Man vad annat kan man förvänta sig, jag menar Chocolate chip cookies måste vara dom godaste kakorna någon kommit på! Recept-komma-påaren till dom här är min gud!

Nu blir det snart mat framför Harry Potter på trean, fett mys! ♥
Ha det gott igelkott!

wilmah

när börjar harry potter? :D

2011-12-17 @ 18:54:39
URL: http://petterssonw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback