24 december 2011

2011-12-24 | 09:07:07


Bilder från typ alldeles nyss

God jul! Grattis på julafton! Merry christmas! Feliz navidad! Glædelig jul! Jag älskar korv! Hyvää Joulua! 圣诞节快乐! Frohe Weihnachten! ... eller vad du nu vill kalla det, haha! :3

Ja men god jul på er i alla fall! Härligt att vakna halv sju när brorsan släpar ner en för trappan för att titta på alla paket som låg under granen. Okej då, han släpade mig inte precis, jag följde med ganska frivilligt egentligen, haha... Kan väl inte säga annat än att jag längtar tills ikväll då vi får öppna alla julklappar! Man blir som ett litet barn igen när det är julafton, haha! :3

För fem minuter sen slutade det sista avsnittet av årest julkalender (livstid fängelse borde det gälla för dom som inte tittade på julkalendern idag!) och nu blir det god frukost, hihi! Efter frukosten öppnas den första julklappen och resten tar vi som sagt ikväll! 

Hoppas ni får en helt underbar julafton! Ha det toppen bra, så hörs vi! :)
Pusshej! ♥
Clara

Mysiga bilder, God Jul! :D

2011-12-24 @ 12:28:59
URL: http://allaboutmeclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback