13 december

2011-12-13 | 14:26:06




Bilder från ganska så nyss.

Glad Lucia på er! Eller vad man nu säger, haha... Känns lite sådär med en luciadag (heter det verkligen luciadag?) utan snö, men det är väl sånt man får leva med antar jag! Förutom lucia tåget och allt sånt i skolan så höjde jag och Alice julstämmingen ytterligare lite till genom att ha på oss tomteluvor hela dagen, hoho! :3 Sen så fick vi ju sluta kvart i tolv idag också, inte helt fel det inte!

Så efter en promenad med hunden tvingade jag honom att ställa upp på några egobilder, hehe! :3 Ska försöka få upp studion nere i källaren nån gång så kanske jag kan ta några julbilder på voffen där också. :) Men än så länge får ni nöja er med dom här ovanför, haha! ;)

Nu väntas plugg, och sen ikväll blir det lite mera julbak! Tjohej på er!
alice

så fina bilder, grymt härlig bild ; tvåan !! <3 söto

2011-12-13 @ 18:33:54
URL: http://www.a-l-i-c-e.devote.se
anonym

älskar bild två!!!! ;D så jäkla sööt!!

2011-12-14 @ 16:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback