Vattendroppar

2011-08-25 | 19:59:49








Canon EOS 600D | Tamron Objektiv Af 90/2,8 SP DI Macro 1:1

En liten mini bildbomb från när jag var ute och fotade i regnet uppe i sommarstugan. Regnet bara öste ner, men jag ville så gärna få några bra bilder på dropparna, så jag tog med mig kameran och paraplyet och satte på mig ett par gummistövlar och traskade ut, haha!

Kom på att jag inte hade redigerat bilderna från sommarstugan på Väddö från i sommras, så nu sitter jag här med Photoshop i full rulle. Om ni vill se några fler vattendropps bilder eller några andra bilder från Väddö så är det bara att säga till! :)

Update: När jag publicerat inlägget såg jag att blogg.se typ tar död på allt som heter bildkvalité. :( För i datorn ser bilderna mycket bättre ut än här på bloggen... Men aja, finns väl inget att göra åt!

Olivia

Underbara bilder! :D

2011-08-27 @ 10:57:59
URL: http://barabubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback