Utanför mitt fönster

2011-08-30 | 16:35:32


Såhär ser det ut om jag tittar ut genom mitt fönster. Riktigt mörka moln. Får hoppas på att det betyder att ett riktigt årkväder är påväg, för jag är verkligen as pepp på att försöka fota åska nu!
Så hej du söta snälla rara gamla gubbe där uppe, du kan väl skicka ner några blixtrar eller så åt mig?

Måste bara säga att jag tycker moln är typ as coolt! Dom är så fina och fluffiga och coola! :3 Som på bilden till höger; titta bara så häftiga moln!
Och nu när jag tittade ut genom fönstret efter att jag tog dom här bilderna så har molnen ändrats så att det ser ut som om någon har släppt värsta bomben där. As coolt!
Hihi, bara jag som tycker det? :]
HANNA

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :) lycka till! :D

allt bra med dig annars hoppas jag?

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

2011-08-30 @ 17:00:31
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback