Under the coconut tree

2011-08-22 | 20:04:55


Bilder från dagen.

Som jag skrev imorse så var jag nere på stan med brudarna på bilden ovanför. Vi gick för det mesta runt i olika affärer och bara glodde, men sen blev vi fika sugna och gick till ICA för att inhandla en kladdkaka, lite sprutgrädde och en flaska socker dricka! Vi satte oss under ett träd i stadsparken och hade det mysigt och jag kan lova er att vi blev kind of proppmätta av den där kladdkakan, haha! 

Kom hem från träningen för ett tag sen, där jag gjorde illa handen, så nu sitter jag här och skriver med bara den högra. Haha, känns hel knäppt, men har så ont i den andra... :(

I alla fall så lyckades jag (eller okej, det va pappa som lyckades med det om jag ska vara ärlig, haha!) äntligen ovandla mina MP4 filer till MP3, så nu är mobilen fullrpoppad med massa ny musik! :) Passar riktigt bra inför skolan som börjar snart tycker jag. :)

Anyway, nu är jag törstig, så ska ta nåt gott att dricka. Kanske lite av socker drickan som blev över från idag? ;) 
Ha det bra!

Isabelle

Amen typ kända fingar man har nu då (a) haha!

SNYGGAST VI ÄR :D haha

2011-08-22 @ 23:08:30
URL: http://isabellecambra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback