U-lags match

2011-08-15 | 21:59:21


As I told you: Första U-lags matchen för min del spelades nyss i sällskap med Sara. :) Vi mötte IK Tun, och gud vilka biffar, haha! Nej men man kände sig ganska liten när man går in i närkamp med en 45 åring, haha... Men vi vann i alla fall med 10-0, hoho, och jag fick trycka dit ett mål! :)
Det var sjukt roligt att spela med dom! :D Och så lär man sig ju massor samtidigt! :)

Nu har jag nästan precis kommit hem från Backavallen och käkade nyss en macka. Inte så intressant kanske, men så vare! ;)
Händer väl inte inte så värst mycket mer idag, så vi hörs väl imorn antar jag!
Tjingeling!

Felicia

Hörru duru, när hade du tänkt att vi skulle ta det efter längtade "Dagens Nyheter" maratonet ?:D

2011-08-15 @ 22:34:10
URL: http://feliciaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback