Skärholmen Centrum

2011-08-18 | 20:11:42

Mussepigg tröja | H&M | 249:- 
Haha, min näsa blev stor på den här bilden...



Långärmad tröja | BikBok | 199:-
Lyckos er, en bild på mig i utsläppt hår är inte varje dag man ser, mahha!


Tjenare tjenare!
Det ni ser på bilderna ovanför är det som jag fick med mig hem från dagens shopping i Skärholmen. Inte så mycket med andra ord, "bara" två tröjor. Hade hoppas på lite mer faktiskt, men jag är inge bra på det där med kläder, haha! Men är i alla fall nöjd med dom här två köpen. :) Förutom att jag köpte en storlek större än den som visas på den översta bilden, och den passade inte så bra visade det sig sen när jag väl kom hem, haha... Men ska se om det finns en sån i stan också, så jag kan byta till en mindre storlek. :)

Men som jag skrev igår så var jag alltså där med Fanny. :) Vi åkte först tåg + bil till hennes pappas jobb och fikade och lite sånt där. Sen blev vi skjussade till SKHLM, där vi kom i tid precis till alla affärerna öppnade, haha. ;) Ja, så vi gick runt där i alla olika affärer, och jag kan lova er att vi var inne i samma affärer minst 3 gånger eller nåt sånt, haha!

Nej men sen vid halv fyra tog vi tåget hem till Katrineholm och hann precis i tid till träningen!

Och så måste jag bara berätta att Fanny föredrar att gå genom glasrutor istället för genom ingången, HAHA! Nej men du är söt du Fanny! ♥ Tack för en bra dag! ;)

Nej men oj, nu blev inlägget ganska långt här. Men det passar ganska bra med en avslutning här faktiskt, för nu ska jag ner och lägga mig i soffan och kolla på tv. Sjukt trött är jag, så kommer säkert somna där också, haha!

Nej men hej på er!

Felicia

Super söt bild på dig !:D du borde ha utsläppt hår oftare !

2011-08-18 @ 22:04:03
URL: http://feliciaasj.blogg.se/
Lina

Tänkte säga precis samma sak som ovanstående! :)

2011-08-19 @ 00:41:26
URL: http://chewthecherries.bloggplatsen.se
Josse!

Jättesöt!

2011-08-21 @ 01:52:41
URL: http://melonmint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback