Min fotohemsida

2011-08-30 | 21:09:04




Nu har jag suttit nästan hela kvällen och rensat och uppdaterat mina album på min fotohemsida! Det tog ett tag, och det var många gamla och tråkiga bilder som behövdes sållas bort, men nu så tror jag att allt är ganska så klart! :) Bilderna ovanför är såklart några av dom som ni kan hitta på hemsidan.
För er som inte visste det så heter min fotohemsida http://edenberg.com/foto, och för ni som är smarta har nog redan listat ut att man kommer till hemsidan om man klickar på länken! ;)

Efter allt datorsittande så tänkte jag bli ännu fyrkantigare om ögonen. Tänkte byta upp mig till nånting större, det vill säga tvn. Säsongs premiär av House, går ju bara inte att missa! ♥
Shit, har redan missat 8 minuter, måste dra!
Ha det så bra!

Jennie

skönt att uppdatera och rensa :) det gjorde jag med för några veckor sen på min hemsida

2011-08-30 @ 21:53:50
URL: http://hallon8.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback