Mickey Mouse

2011-08-29 | 20:06:20

MussePigg tröja - H&M | Jeans shorts - H&M

Godagens på er! Eller ja, dag och dag vet jag inte om man kan säga, men godmiddag eller nåt dårå!
Måste bara upplysa alla om att jag hade utsläppt hår i skolan idag och att jag borde få nåt slags pris eller nåt bara för det! För er som inte känner mig och för er som inte redan visste det; jag typ lever med en toffs i håret. Så att ha utsläppt en heeeeeel dag, det måste ju vara typ världsrekord för att vara jag, haha!

I vilket fall som helst så har dagen rullat på som vanligt idag. Skola och sånt där, med ändrade scheman och profil och lite sånt. Det nya schemat verkar riktigt bra faktiskt, vi slutar som tidigas 13:30 och senast 15:05! Inte allt för sent det inte!

Kom hem från fotbollsträningen för ett tag sen. Riktigt rolig var den faktiskt! Är as taggad inför söndag, då första matchen i A-sluspelet spelas borta mot Vingåker! Fan vad det ska köttas! :D

Nej men nu är det så här att jag hade tänkt bänka mig framför tvn, ikväll igen. Nån som är förvånad? Ja inte jag i alla fall, hoho!
Ja men hej med er!

:P

haha ESMO änklingen utsläppt jag som har tjatat ;) hihi

2011-08-29 @ 21:44:41
Josefin

Älskar din blogg :D

2011-08-30 @ 00:36:32
URL: http://melonmint.blogg.se/
Fotograf Sofia Wählby

Svar: Jamen visst har han. Jag blev helt förälskad i hans stoooora bruna ögon :P

2011-08-30 @ 01:28:42
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
lilly

Fräään och snyggsnygg tröja :D

2011-09-02 @ 17:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback