KK-joggen

2011-08-10 | 11:34:35






Bilder från KK-joggen igår.

Istället för att stå och flagga med mamma så gick jag runt tillsammans med Linnea, Maja, Kajsa, Belli, Sara, Wilmah och Agnes. Stod väl för det mesta och hejade på alla som sprang, haha! Sjukt varmt och fint väder var det, men sen...

Fy fan vad det regnade! Och åskade. Och blixtrade! Seriöst, man såg verkligen blixtarna på himlen, och hela stan lystes upp! :o Jag, Maja och Emrick satte oss i bilen och käkade riskakor när det regnade och haglade som mest (man såg inte ut för att det var så mycket vatten som forsade ner för rutorna) och när vi sen skulle gå ut och öppnar bil dörren så har trottoarkanten försvunnit under typ 5 cm djupt vatten, så tänk vad djupt det var på vägen! Asså shit, det var helt sjukt! Om jag hade halva Östersjön i skorna på cupen när det regnade, då hade jag typ hela Atlanten nu, haha! Converse är inte dom bästa skorna i sånt väder. ;)

I alla fall, när det inte regnade lika mycket, (men det åskade fortfarande sjukt mycket!) så gick vi tillbaka för att kolla när Stefan Holm sprang förbi! :D Vet egentligen inte vad han har att göra i en liten by som Katrineholm, haha, men vi gjorde i alla fall high five med honom efter loppet, så lite coola är vi ju! :3

Och åskar och regnar, det gör det idag också. Men jag är ändå as taggad inför matchen mot Tun ikväll! 
Vet inte vad jag ska hitta på tills dess, men det visar sig nog.
Hejs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback