Kind of crazy

2011-08-21 | 10:28:34

Det är lugnt, jag vet ju att ni älskar den här bilden och typ bara avgudar den, så det är inget ni behöver hålla inom er... Jag förstår er precis!

I'm really sorry for the bad uppdatering igår. Men som sagt; Backavallen hela dagen! Vi spelade ju match mot IFK Nyköping på förmiddagen, och vann med 2-1! Vi hade inte lika bra spel som vi brukade, men två mål lyckades vi sätta dit i alla fall. Fick reda på att Vingåker slog Trosa/Vagnhärad med 7-2 också, vilket inte är så jättebra för våran del... Det betyder, efter att vi har legat etta i serien hela säsongen, att dom petade ner oss till en andra plats med bara en poängs skillnad... Så jäkla surt! Men aja, vi är i alla fall i A-slutspel, så än är det inte över! :)

Resten av dagen stod vi för det mesta i regnet och kollade på andra DFK matcher. Det var ju ganska skönt sen när man fick sätta sig under taket på den stora läktaren när A-lags matchen började, för fy satan vad det regnade!

I alla fall så blev det bara mer fotboll sen när vi kom hem, för då var det Chelsea-West Bromwich som visades på tv, och man kan ju inte missa en match med käraste Chelsea! ♥ Dom vann för övrigt med 2-1, gött!

Idag blir det mera fotboll, för snart ska jag till Valla för att se lillebror spela.
Men innan det måste jag kratta upp alla äpplen under trädet enligt pappa, så det är väl bästa jag sätter igång!
Ciao!

Linn Andersson

sv; tack så mycket :D

2011-08-21 @ 21:34:29
URL: http://xpeeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback