Fem-Två

2011-08-11 | 11:08:53


Rubriken får tala. För igår vann vi matchen mot IK Tun med 5-2! As härligt jobbat tjejer, vi fick till ett grymt spel i andra halvlek! :) Raita va grym i mål också! Och sen så fick jag ju sätta dit matchens första mål också, gött! ;)

Anledningen till att vi hissade Märta på bilden ovanför var att igår så spelade hon sin sista match tillsammans med oss... Hon flyttar till Örebro, vilket är jättetråkigt tycker jag, för jag kommer sakna henne... :( Men du kommer få det jättebra Märta, hoppas vi möts i någon match eller nåt nån gång! :)

Nej men snart ska jag stoppa i mig nånting att äta, innan jag rullar vidare på mammas cykel ner till Djulö. Där blir det minigolf med skönt folk! :)
Tror nog att jag tar med mig kameran, så att jag kan bjuda er på lite sköna bilder sen när jag kommer hem. :)
Ni får ha det så bra, så höres vi! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback