Den här kom på posten idag!

2011-08-24 | 19:42:26


En tavla som jag betällt från Fujidirekt! Eller ja, det var väl egentligen inte själva tavlan jag beställde, utan förstoringen av bilden som sitter i. Kostade 29 kr för en 30x förstoring, ganska så värt ändå. :) Så den här tavlan kommer hänga på en av mina än så länge tomma väggar tillsammans med några andra mindre tavlor. Blir nog fint sen när jag väl fått i ordning allt! 
Längtar till slutet av september, för då så kommer vi beställa min nya säng + lite fler nya möbler till mitt rum, så äntligen kan jag börja göra i ordning här inne på riktigt! :D

Det var nog allt jag hade att komma med just nu, så ha det bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback