Dagens outfit och lite sånt

2011-08-25 | 15:56:11

Tröja - BikBok | Jeans - Lindex

Halloj i stugan!
Andra dagen i skolan idag då, och även fast man tar det lite lugnt på lektioner och sånt nu i början så är jag helt slut! Haha, tänk sen hur man kommer må när det drar igång ordentligt!
Nej men som sagt så drog lektionerna igång idag, men för det mesta så gick vi bara igenom massa saker och fick nya böcker och sånt. Inget mer med det.

Sjukt trött var det ja, så idag ska jag bara vara hemma och göra... ingenting. När träningen är inställd idag också så är det väl bäst att passa på att vila upp sig lite. Så ja, ska ner och bänka mig i soffan hade jag tänkt!

Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback