Canon Zoom Lens EF 35-80mm

2011-08-23 | 19:18:35




Haha, titta vad jag hittade längst innuti skåpet bland alla fotogrejer! Ett helt fungerande Canon Zoom Lens EF 35-80mm objektiv som jag hade glömt bort totalt, haha! Tror jag tappade det i golvet för ganska längesen, haha, och då dampade det jättemycket när den försökte fokusera. Hittade det som sagt nu idag när jag skulle städa, och provade det på kameran, och nu funkade det ju alldeles utmärkt! Det kanske bara behövde sig en väldigt lång vila, haha! ;)

Men det är ändå inte helt super. Fokuseringen är lite sådär ibland, och märkte att närgränsen inte är den bästa. Sen så är det ju lite kantstött och dammigt, men det gör inget, för allt annat funkar ju ganska bra ändå! :)
Så vips hade man ett till objektiv att skjuta bilder med! Härligt! ;)

rebecka

aw, tack så mycke esmeralda! :D hoppas på det också! :D

2011-08-23 @ 21:50:29
URL: http://permestamrebecka.blogg.se/
HANNA

aw tack ^^ i norge på carlings :D

2011-08-23 @ 21:58:27
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback