Vem var det som tog all värme?

2011-04-12 | 19:20:08
Ja, solen och den sköna värmen från igår är ju helt som bortblåst... Imorse såg det ganska ljust ut, och jag trodde att det skulle bli en lika härlig dag som igår. Men ikke sa nikke, för på NO-lektionen när man kollade ut genom fönstret, så var det alldeles grått utanför... Inte kul alls! :(
Men vi får väl tippa på att solen kommer på besök imorn istället, haha. :)

Annars så har skoldagen varit helt okej. Började inte dagen förän vid 12, men det visste vi ju inte förän vi kom till skolan, då vi såg att syslöjden va inställd. Lite surt sådär, annars skulle man ju kunna sova hur länge som helst...
Men vi gick hem till Alice istället och kollade på nån konstig film med fejkade, läskiga monster, hehe... :] 
Och jag är kär i deras katt Sylvia, bara så ni vet. :)

Slutade sen runt 15:10 och åkte hem för att packa väskan och drog sen vidare till träningen. 

Och nu sitter jag här och försöker klura ut om och vilken bild som passar för det här inlägget, haha...
Får väl bli en från igår, så kanske solen lockas fram lite, hehe.. 8)



Ha det!
HANNA

fin bild :D!

2011-04-12 @ 20:22:58
URL: http://teamcavalier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback