Friday

2011-04-29 | 06:56:12
Riktigt tråkig uppdatering, jag vet.
Men det har nästan inte hänt någonting alls som skulle vara speciellt kul för er att veta, haha!
Förutom att vi äntligen har fått glass till våran skola, haha! :D
Och att vi låg på parkeringen igår och solade, hehehe... :]
Och att våran lärare tror att ftw betyder "fuck the world"...
OCHOCHOCH ATT BARCELONA VANN IGÅR ÖVER REAL MED 2-0 TACK VARE MESSI, FÖR HAN ÄR GRYM! :'D för er som missat det asså, haha... :3
Hahaha, men förutom det, så har dagarna, dom två som jag inte har bloggat haha, flytit på som vanligt.

Idag är det fredag, och det känns skönt att vi började på en onsdag, så att det blev en kort skolvecka till att börja med! :)
På måndag sen så har vi prao dag, och eftersom att pappa jobbar hemifrån, så kommer jag va med honom här hemma, haha! :)
Fast vi ska upp aaaastidigt för att åka till nån liten sjö och fota alla miljontals fåglar! :3
Kommmer nog bli nice! :D



Och sen på tisdagen efter det så ska vi typ bara jobba om prao-dagen, så då blir det en halv riktig skolvecka där också! :D
Så sommarlovet kommer nog snabbare än vad man tror, hahaha... (a)

Men nu måste jag gå och byta om och göra mig i ordning innan jag går till skolan. 
Så vi ses!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback