Bättre än så här blir det ju nästan inte, ♥

2011-04-11 | 19:36:00




Att man kan bli så grymt glad och på toppen humör bara tack vare några blommor och lite värme!
Eller ja, det var väl inte så lite och lite värme, utan hela 19°!
Asså det kan ju knappast bli en bättre vårdag!

Det va riktigt skönt att träna idag, även om vi körde ett hårt pass med jogging och kondition! Så sjukt härligt att man bara kunde springa i t-shirt och shorts! Jätteskönt att få springa av sig lite faktiskt, så det va en kul träning! :)
Sen så har vi ju näääästan tagit årets första dopp, fast bara nästan, hehe! ;) Men det dröjer nog inte länge till förän det blir av på riktigt! :)

Sitter här på altanen och bara älskar våren, men känner att myggen håller på att käka upp mig, så jag tror jag drar mig innåt för idag...

Men som sagt, en grymt härlig måndag, bättre kan det ju nästan inte bli! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback