Sniglar är söta

2011-04-20 | 17:11:29







Bilder på sniglarna från imorse.
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så fick jag massor med fina snigelbilder imorse. Men sen när jag skulle tanka över bilderna till datorn, så lägger minneskortet av, och alla bilder är nu fast där utan att det funkar. 
Så ja, då blev jag ju lite ledesen... :( , Men fick ut sen och fotade med ett annat minneskort, och fick i alla fall några bra bilder. :)
Det regnade ju i natt, så det fanns massor med söta små sniiglar i rabatten! :D
Älskar sniglar asså, dom är så himla söta. :] , Dom är så gulliga när dom tittar på en med sina knasiga ögon, haha!

Ett av mina favoritdjur, helt klart! :)
Anonym

skriv vart du har köpt dom

2011-04-20 @ 20:16:13
Ebba

Häftiga bilder!

2011-04-20 @ 20:42:11
URL: http://ebbablomqviist.blogg.se/
HANNA

fina bilder! :)

2011-04-20 @ 23:02:20
URL: http://teamcavalier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback