Skadat knä

2011-04-17 | 17:50:38

Bild från matchen.
Matchen mot Eskilstuna gick helt okej faktiskt. Vi förlorade med 2-1, men jag tycker att vi hade mycket bättre spel! :) , I slutet av andra halvlek fick jag med mig en halvstukad fot och ett vridet knä. Eller aah, det gick ju inte ur led eller nåt, men det vred sig och det kan tydligen vara nåt ledband som har sträckts.
Får verkligen hoppas att det blir bättre, för man vill ju kunna va med sen när serien drar igång näst nästa helg...
Så ligger här med ett lindat knä framför tv:n och kollar på fotboll, Bolton-Stoke. Ska snart käka lite, och sen får vi se vad som händer.

Men i vilket fall som helst, så va vi duktiga på matchen tycker jag! :) 
Bra kämpat tjejer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback