Put your hands in the air

2011-04-04 | 19:34:09





G-R-Y-M-T härligt väder idag! Riktigt varmt och soligt, precis som det ska va!
Var ute och fotade och såg att vi hade fått krokusar i rabatten, hehe, så då måste det ju helt klart vara vår. :] 
Har som sagt fotat en del idag, och bilderna ovanför är några av dom jag fick. Dom andra sparar vi till nån annan gång, hehe! ;)

Kunde inte träna idag heller, eftersom jag fortfarande inte är helt frisk, och har haft mer ont i halsen idag...
Men det va ju rätt soft med skolbio idag + att vi bara hade två lektioner efter det, så vi slutade 13:15. Thumbs up!

Och nu sitter jag här och dunkar Train på spotify. Dom är helt grymma, älskar deras låtar! Texterna är helt amazing. ♥

Avslutar med att säga att jag är grymt shoppingsugen, hihiihi! :3
puuuss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback