Millions

2011-04-17 | 09:03:49
Rubriken ovanför presenterar titeln på en helt grym låt! ♥
Finns inte att bädda in på youtube, så ni kan tyvärr inte lyssna på den här...
Men om ni klickar här, så kommer ni till låten på Spotify. :) Lyssna, för den är verkligen helt awesome! ♥

I vilket fall som helst så är det soligt ute, och jag är glad! :)
Sen runt 13:45 befinner sig laget nere på Backavallen för att köra träningsmatch på konstgräset på Eskilstuna United. 15:00 börjar matchen, för er som vill komma och kolla, haha. ;) , :D
Får väl hoppas att det går bättre än förra helgen, hehehe...


Vi 97:or, Finspång 2009. <3

Men innan allt detta så vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Kanske blir att va med nån eller så, men vi får väl se. ;)
Ha det bra så länge! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback