Men det e helt O.K. ändå

2011-04-13 | 17:13:26

//Redigerat skärmklipp från nyss.

Sitter här med spotify och kära Timbuktu på högsta volym samtidigt som jag försöker göra matteläxan. Inte helt fel det faktiskt, särskilt inte med tanke på att jag snart är klar med dom sista mattetalen, haha! :D
Sen ska jag bara plugga lite inför SO provet vi har imorn, och sen är denna veckas läxor gjorda! :)

Skolan idag har i alla fall varit ganska soft. Nästan ingen riktigt lektion, eftersom vi kollade på film och körde Jeopardy på engelskan och SO:n och på musiken gjorde vi knappt nåt heller, haha! 
Sen va vi ju o kolla på nån teater i Tallås aulan, och den va grym! :D Dom höll på med Spoken Words och sånt, och den ena killen va grym och ägde ut alla i publiken, haha! 
Innan det så moffade jag, Alice och Alice massor med godis från Specce, hihi. :]
Busigt, jag vet! (a)
Haha, närå, men vi hade tänkt spara lite så vi kunde ha i skåpet nu sista dagarna innan lovet, men när vi kom tillbaka till skolan så upptäckte vi att påsen va tom, HAHA! 
Men aja, gott var det i alla fall.. :)

Nu måste jag försöka klura ut uppgift 11 i matteläxan, så jag blir klar sen.
Så vi höres! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback