Lager 157

2011-04-20 | 16:11:15

Tröja - 200:- | Chinos shorts - 150:-
Haha, om ni tittar riktigt noga på högra bilden så ser ni min knäskydds bränna, haha!



Sjal - 60:-

Sweatshirt - 120:- | Linnen - 3 för 100:-


T-shirt - 80:-
hehehe, suddig bild... :]

Detta var det jag fick med mig hem från Lager 157 idag! Ganska nöjd faktiskt, även fast dom ljusblåa chinosen som jag hittade inte passade! :( , Varför ska kill storlekar vara så annorlunda tjej storlekar i byxor, haha?
Och sen fanns det typ One Piece, fast ändå inte. Det va ju inte äkta, men dom såg precis likadana ut och var assköna! Bara det att den storleken som fanns för mig hade alldeles förkorta armar... -.- , Inte så intressant att veta kanske, men så var det.
Och fatta, den kosta bara 300:-! :o , Vanligtvis kostar ju lixom One Piece över 1000 spänn...
Men som sagt, är nöjd över mina köp ändå, hehe... ;)

Nu ska jag redigera bilderna som jag lyckades få på sniglarna tillslut, haha. :3
seee yah!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback