Korv @ Lidl

2011-04-19 | 19:36:38

Ulf-Perry. ♥

Tjenare tjenare!
Ska snart ner och ta mig en bit av den goda kladdkakan som jag och lillebror bakade förut idag, men hinner slänga in ett inlägg innan det. ;)

På bilden ovanför ser ni en bild på min flygande sjökossa Ulf-Perry. Han har varit och köpt korv på Lidl, som han gör minst 3 ggr om dagen, morgon, middag, kväll! Fast middag och kväll, är inte det typ samma sak?
Men i alla fall så blir hans pruttar rosa av all korv han käkar, som ni ser. :]
Och knurkarna som sitter längst ut på korvarna, dom ska va där för att jag tycker om att rita knurkar, haha! :3
Och ja, jag hade tråkigt och har världens bästa humor! :D , Det kan i alla fall Belli hålla med om, eller hur? ;)

I vilket fall som helst så var jag nere och kollade på träningen förut. As jobbigt och bara sitta bervid och inte kunna vara med! Men knät har kännts mycket bättre idag för er som viille veta, så det går ju i rätt riktning i alla fall! ;)
Och så blev det lite ändrade planer för imorgon. Vi åker inte till Norrköping, utan till Lager157 istället. Såg på deras hemsida att det var halva priset på typ allt, så det är ju inte illa pinkat! ;)

Men nu kallar denna goding, haha!



Tuuudeluue!
Mattis

sv; Jag grät typ en halvtimme för att jag vart så himla nöjd med bilderna :/

Men "icingen" blev lite failad, så den har runnit lite... ;)

2011-04-20 @ 09:10:28
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback