Just bullshit

2011-04-09 | 15:05:37

//Kan säga att jag kvävdes lite smått när jag tog bilden, och att det blev imma på mina tuffa solbrillor... Men det är sånt man får ta om man är en smart arab! (hahaha, läs dom sista orden baklänges... :])

Ja, bilden talar om att jag sitter här med värsta snygga handduksturbanen om huvudet och har nyss kommmit ut ur duschen efter en förmiddag + lite eftermiddag i stallet. Fick inte se min fina häst så mycket idag, eftersom han för det mesta gick lektion eller var i hagen. Förövrigt så har hans hälta försvunnit nu, så det är ju bra. :)
Om jag inte sagt det tidigare, så är jag typ bara i stallet vissa lördagar nu förtiden... Eftersom vi bytt träningsdagar till måndagar, så har jag lixom knappt ingen ledig dag förutom vissa lördagar, då jag inte har macth och sånt... Så vi får se hur länge det håller, men vi kör på så länge det funkar!


Älskade, ♥

Ikväll runt nio så bär det av till Woodyhallen, där bror ska köra innebandy match. För er K-holmare som missat det, och för er andra, så är det innebandy cup här i staden, haha! ;)
Så jag missar Körslaget ikväll! :o , Men match är faktiskt roligare, hehe... :]

Men innan dess så hade jag inte tänkt göra nåt speciellt, bara sitta här och glutta runt eller göra nåt annat soft. 
Så vi synes! ;)
HANNA

fotade du idag? isåfall, lägg upp bilder! :D

2011-04-09 @ 18:43:56
URL: http://teamcavalier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback