Ett öde Katrineholm...

2011-04-25 | 19:27:30
Rubriken stämmer in helt och hållet, för idag verkar Katrineholmarna ha gått i ide. Även fast det är hur underbart ute som helst och det knappast kan bli varmare, så har jag nästan inte sett en enda utomhus?
Alla affärer och till och med Duveholmshallen va stängt, och det va knappt man såg några som bara var ute och gick...
Vad är det med den här dagen egentligen, haha?
Lite läskigt faktiskt, men har i alla fall spenderat denna ganska trista dag med Fanny, vilket såklart gjorde den lite roligare. :)
Haha, fast vi fick ju för det mesta springa runt och jaga hennes kaniner som rymde, haha!
Men sen så badade vi faktiskt nästan! :D , Men bara nästan som sagt, för jag får inte bada än för mitt knä... :/
Känns inte jättekul, eftersom att det är så varmt ute...

Men aja, Fanny är i alla fall fin och allt det där ändå! :)


hihihi, söt bild! 8)
Men nu är det bara ladda för fullt till Körslaget ikväll, där Team Gabriel kommer ta hem hela finalen! :D
Shaaaou!
Daga Karlsson // foto & design

Svar: Taaack! :D

2011-04-25 @ 20:58:13
URL: http://dagakarlsson.blogg.se/
geena

sv: det hoppas jag med för den är jättesnygg! :D

2011-04-26 @ 13:01:16
URL: http://geenastaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback