Dom där italienarna...

2011-04-03 | 16:07:05
Har inte kunnat bloggat så mycket under dagen, pågrund av att internet har legat nere. Anledningen är att vi håller på att göra om mitt nya rum, (eller vi och vi, det är väl mest min snälla pappa som håller på, haha!) så då var han tvungen att dra ut strömmen på övervåningen, där vi då har vårat bredband. ;)

Men i vilket fall som helst så har jag ägnat största delen av eftermiddagen till tv-apparaten. 
Först var det Napoli-Lazio som stod på spel, haha, och gud vilken match! Fan vad Italienare ska hålla på hela tiden, filma och bråka och ha sig jämt och ständigt, haha! Blev typ slagsmål flera gånger, massor med gula kort + två röda, där ett av dom gick till Lazios tränare, haha!
Men Napoli vann tillslut med 4-3, där Edinson Cavani gjorde tre av dom! :)



AHAHAH, JAG DÖR! xD

Grymt bra är han!

Och på tal om vinst, så vann DFK Värmbol träningsmatchen mot Dunker med 3-1! :D Grymt duktiga ni va tjejor! :)
Det va grymt jobbigt och stå vid sidan av och inte kunna va med o spela! Men vi laddar inför nästa helg, då vi möter Boo IF! :)

Avslutade sen dejten med tv:n med ett avsnitt av Of the Map, för er som ville veta. :)

Nu ska jag fortsätta redigera bilder från Indien, så jag kan bli klar med dom nån gång, haha! 
Arrivederci!
Mattis

sv; nu blir det nog råttor...



Hahah ;D

2011-04-03 @ 16:57:08
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/
Mattis

sv; jag tror det iaf...



Kan jag väl, men jag håller på o redigerar dem nu ....

2011-04-03 @ 18:02:39
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback